Τροφές για να εξασφαλίσεις περισσότερο σίδηρο στην εγκυμοσύνη σου!

Τροφές για να εξασφαλίσεις περισσότερο σίδηρο στην εγκυμοσύνη σου!

Τροφές για να εξασφαλίσεις περισσότερο σίδηρο στην εγκυμοσύνη σου!

Ο σίδηρος είναι απαραίτητος για κάθε εγκυμονούσα και κατ’ επέκταση για κάθε μωρό που περιμένει να έρθει στον κόσμο! Για να μπορέσεις να κρατήσεις τις τιμές του σιδήρου ψηλά και να είσαι σίγουρη ότι λαμβάνεις όλες τις ευεργετικές ιδιότητες για την υγεία σου και την υγεία του μωρού σου, πρέπει να έχεις καθημερινά στο τραπέζι σου τις απαραίτητες τροφές.
Μερικές από τις βασικές πηγές σιδήρου που κάνουν και γενικότερα καλό στον οργανισμό σου είναι οι εξής:
Φακές: Είναι από τους ηγέτες των πηγών σιδήρου. Για να εξασφαλίσεις όσο περισσότερο σίδηρο μπορείς από τις φακές, πρόσθεσε και λίγο ρύζι για καλύτερη απορρόφηση. Το γνωστό σε όλους, φακόρυζο!
Αγκινάρες: Δεν είναι από τις πιο αγαπημένες τροφές, όμως περιέχει αρκετή ποσότητα σιδήρου και αποτελεί σε γενικές γραμμές μια καλή τροφή. Γι’ αυτό καλό είναι να την τιμάς μία στο τόσο, για να αλλάζεις γεύσεις χωρίς να στερείσαι το σίδηρο που χρειάζεσαι επειδή βαρέθηκες να τρως φακές!
Φασόλια μαυρομάτικα: Μια δροσερή κρύα σαλάτα με τέτοια φασόλια θα σε βοηθήσει να λάβεις όλα τα απαραίτητα που χρειάζεται ο οργανισμός σου, ενώ θα είναι και μια πολύ καλή επιλογή για να υγιές βάρος κατά τη διάρκεια της κύησης.
Δημητριακά: Για πρωινό, για δεκατιανό, για σνακ, για όποια ώρα της ημέρας θέλεις, αρκεί να μη λείπουν από την καθημερινότητά σου, ώστε να σου προσφέρουν σίδηρο και άλλα πολύτιμα θρεπτικά συστατικά.
Μπρόκολο: Μια κούπα του τσαγιού μπρόκολο είναι ό,τι πρέπει για να συνοδέψεις το ψητό σου και να είσαι σίγουρη ότι έλαβες αρκετό σίδηρο, χωρίς θερμίδες και λιπαρά!
Ακτινίδιο: Είναι θρεπτικό και χορταστικό! Το ακτινίδιο μπορεί να μπει στο φαγητό, στη σαλάτα ή να καταναλωθεί και μόνο του και να σου χαρίσει όλες του τις ευεργετικές ιδιότητες.
Μήλα και αχλάδια: Τα φρούτα είναι απαραίτητα έτσι και αλλιώς! Αν σκεφτείς, όμως, ότι πέρα από τις βιταμίνες προσφέρει και μέταλλα όπως ο σίδηρος, τότε θα πρέπει να γεμίσεις τη φρουτιέρα σου ξανά!
Βατόμουρα: Πέρα από υπέροχη γεύση, βιταμίνες και καλά θρεπτικά στοιχεία, τα βατόμουρα είναι πλούσια σε σίδηρο και πολύ δροσιστικά.
Δαμάσκηνα: Ο σίδηρος είναι ένα μόνο από τα καλά αυτού του φρούτου! Ειδικά για όσες υποφέρουν και από δυσκοιλιότητα, τα δαμάσκηνα είναι μια μαγική τροφή!
Ταχίνι: Δεν είναι τυχαία μια τροφή που έχει έρθει στο προσκήνιο τα τελευταία χρόνια. Είναι πολύ καλή πηγή σιδήρου για κάθε έγκυο και όχι μόνο!
Επιμέλεια: Κατερίνα Αλεξογιάννη, σε συνεργασία με την Παιδοδιαιτολόγο BSc, MSc, RD, Ελένη Κουή

 

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Theme by MyThemeShop.

Bad Behavior has blocked 1895 access attempts in the last 7 days.

%d bloggers like this: