7 μπαχαρικά που κάνουν καλό στην υγεία

Όσα πρέπει να ξέρουμε
 
7 μπαχαρικά που κάνουν καλό στην υγεία

7 μπαχαρικά που κάνουν καλό στην υγεία

 

Τα μπαχαρικά νοστιμίζουν κάθε φαγητό. Δίνουν γεύση και χρώμα στα πιάτα μας. Πριν ανακαλυφθεί όμως η μαγειρική τους χρήση, τα μπαχαρικά, όπως και τα βότανα, χρησιμοποιούνταν κυρίως για τις θεραπευτικές τους ιδιότητες.

Για όσα προσφέρουν, δηλαδή, στο σώμα και τον οργανισμό μας. Πράγματι, αρκετά μπαχαρικά μπορούν να συμβάλλουν στην ενίσχυση του ανοσοποιητικού συστήματος και την επιτάχυνση του μεταβολισμού. Εμείς ξεχωρίσαμε τα 7 πιο δραστικά και σας τα παρουσιάζουμε!

Κανέλα

Την συναντάμε τόσο σε γλυκιές όσο και σε αλμυρές συνταγές. Ακόμα και σε μικρή ποσότητα, έχει τον τρόπο της να δίνει γεύση σε καθετί στο οποίο περιλαμβάνεται εντός ή βρίσκεται στην κορυφή του. Η κανέλα έχει ισχυρή αντιοξειδωτική δράση, βοηθά στην αντιμετώπιση των φλεγμονών, ενώ ταυτόχρονα διεγείρει τον μεταβολισμό.

Και όλα αυτά επειδή αφενός περιέχει μία ένωση φημισμένη για τις φαρμακευτικές της ιδιότητες, η οποία ονομάζεται κινναμαλδεΰδη και αφετέρου χωρίς να απαιτεί την κατανάλωση μεγάλης ποσότητας ημερησίως. Δύο κουταλάκια του γλυκού αρκούν.

Κάρδαμο ή καρδάμωμο

Γνωρίζετε ότι το καρδάμωμο είναι το ελιξίριο απέναντι στον ασταμάτητο λόξιγκα; Αν όχι, εσείς χάνετε. Και τον χρόνο και την ανακούφιση από ένα πρόβλημα αξιοσημείωτης έντασης. Θεωρείται φυσικό φάρμακο για προβλήματα που εντοπίζονται στο στομάχι ή την κοιλιά, με τις ευεργετικές του ιδιότητες, σύμφωνα με μελέτες, να αγγίζουν και την κατάθλιψη.

Τζίντζερ

Ή αλλιώς πιπερόριζα. Πρόκειται για ένα μπαχαρικό, το οποίο χρησιμοποιείται σε διάφορες μορφές εναλλακτικής ιατρικής. Σύμφωνα με μελέτες, το τζίντζερ διαθέτει ισχυρές αντιφλεγμονώδεις ιδιότητας, μειώνει το αίσθημα πόνου ή φλεγμονής και βοηθά στην αντιμετώπιση της ναυτίας.

Κουρκουμάς

Παρεμφερές χρώμα με το τζίντζερ, εξίσου ευεργετικός για τον οργανισμό. Η καυτερή εσάνς που αφήνει στον ουρανίσκο ο κουρκουμάς «κρύβει» αρκετά οφέλη και για το σώμα μας. Ο μεταβολισμός ενεργοποιείται, το περιττό λίπος αποσυντίθεται και το ανοσοποιητικό ενισχύεται σημαντικά. Ένα ευχαριστώ στη δραστική κουρκουμίνη αρκεί.

Μαύρο πιπέρι

Το προσθέτουμε σχεδόν σε όλα μας τα φαγητά. Γιατί, τους δίνει μία πιο πικάντικη εσάνς και αντίθεση στα χρώματα. Το μαύρο πιπέρι είναι φυσικά άκρως ευεργετικό και για τον οργανισμό μας. Η βασική του ουσία, η πιπερίνη, που περιέχει αποτελεί φυσική πηγή σιδήρου και προσφέρει σπουδαία αντιοξειδωτική δράση.

Σαφράν ή Κρόκος Κοζάνης

Όπως και να επιλέξετε να το ονομάσετε ένα είναι σίγουρο, δεν θα στερηθείτε κανένα από τα οφέλη του. Από τη σωστή φροντίδα του πεπτικού συστήματος, την εξισορρόπηση των υγρών του στομάχου έως την βελτίωση της διάθεσης και της ψυχολογίας, ο Κρόκος Κοζάνης ταιριάζει τέλεια με τα ροφήματα μας, χειμώνα καλοκαίρι.

Μοσχοκάρυδο 

Είναι από τα μπαχαρικά που δεν λείπουν από την ελληνική κουζίνα και ειδικά από τις συνταγές με τρυφερό ή στο μπάρμπεκιου κρεατάκι. Σύμφωνα με πρόσφατη έρευνα, ευτυχώς. Και αυτό γιατί οι αντιφλεγμονώδεις ιδιότητες του μοσχοκάρυδου είναι η λύση απέναντι στα τοπικά οιδήματα.

 

 

ΠΗΓΗ

 

Αρχική Σελίδα


Η αναδημοσίευση άρθρων στο Nucleus γίνεται για λόγους ενημέρωσης και δεν σημαίνει απαραιτήτως αποδοχή των απόψεων που εκφράζονται

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Theme by MyThemeShop.

Bad Behavior has blocked 292 access attempts in the last 7 days.

%d bloggers like this: